مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 آذر 1398 ساعت 02:302019-11-25سياسي

اهالی 33 روستای خلخال از خدمات پزشکی رایگان برخوردار شدند


با حضور بسیج جامعه پزشکی و برپایی بیمارستان صحرایی در شهر کلور، اهالی 33 روستای بخش شاهرود خلخال از خدمات پزشکی رایگان برخوردار شدند.

- جهانبخش عطایی در محل برپایی بیمارستان صحرایی شهید محمودی کلور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اردبیل اظهار کرد: با حضور بسیج جامعه پزشکی و برپایی بیمارستان صحرایی در شهر کلور اهالی 33 روستای بخش شاهرود از خدمات پزشکی رایگان برخوردار شدند.

وی افزود: این ششمین اردوی جهادی بسیج جامعه پزشکی در شهرستان خلخال است و در طول سال جاری بیش از یک هزار خدمت به یک هزار خانواده روستایی محروم در بخش های مرکزی، خورش رستم و شاهرود ارائه شده است.

فرمانده سپاه خلخال بیان کرد: ده متخصص در رشته های مختلف پزشکی از جمله مغز و اعصاب، ارتوپدی، دندانپزشکی، روان پزشکی، داخلی، زنان و زایمان، قلب و اطفال در بیمارستان صحرایی به مدت یک روز به ارائه خدمات پرداختند و داروی رایگان نیز تحویل بیماران شد.

وی با اظهار رضایت مندی اهالی از خدمات بسیج در مناطق مختلف روستایی، گفت: اکنون در هر جایی گامی نهاده شود جای پای بسیج در آنجا دیده می شود و بسیج در کنار مردم برای مردم در عرصه های مختلف فرهنگی، آموزشی و محرومیت٬زدایی، ساخت خانه محرومین و ارائه خدمات مختلف در میدان حضور دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهالی 33 روستای خلخال از خدمات پزشکی رایگان برخوردار شدند

اهالی 33 روستای خلخال از خدمات پزشکی رایگان برخوردار شدند