مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 آذر 1398 ساعت 04:452019-11-26پزشكي

این رایحه ها درد زایمان را کم می کند!


تصور شکستن همزمان 20 استخوان بدن به خودی خود دردناک است، اما این تصور دردناک برای تمام مادران، سر هر زایمان رنگ واقعیت می گیرد و آنها برای به دنیا آوردن فرزندان خود این درد وحشتناک را بارها و بارها تجربه می کنند.

- ایسنا/کرمانشاه تصور شکستن همزمان 20 استخوان بدن به خودی خود دردناک است، اما این تصور دردناک برای تمام مادران، سر هر زایمان رنگ واقعیت می گیرد و آنها برای به دنیا آوردن فرزندان خود این درد وحشتناک را بارها و بارها تجربه می کنند.

در سالهای اخیر بسیاری مادران برای فرار از درد زایمان طبیعی به استفاده از روش سزارین روی آورده اند، روشی که با خطرات و مضرات فراوانی برای مادر و نوزاد همراه است و با توجه به همه گیر شدن این روش و افزایش چشمگیر آن در سالهای اخیر، مسئولین وزارت بهداشت تصمیم گرفتند تا فکری برای اصلاح این روند خطرناک کنند.

بنابراین تصمیم بر این گرفته شد تا در کنار تشریح فواید زایمان طبیعی و هشدار نسبت به خطرات روش سزارین، فکری برای کاهش درد زایمان طبیعی شود و در همین راستا روش های مختلف دارویی و غیردارویی برای کاهش درد زایمان طبیعی در دستور کار قرار گرفت.

در این بین روش های غیردارویی با توجه به سلامت آن و عدم داشتن عوارض با استقبال بیشتری مواجه شد، روش های مختلفی از جمله زایمان در آب، رایحه درمانی، طب سوزنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این رایحه ها درد زایمان را کم می کند!

این رایحه ها درد زایمان را کم می کند!