مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 آذر 1398 ساعت 05:302019-11-26اجتماعي

ودیعه گذاران حج تمتع اطلاعات خود را تکمیل کنند/ فعالیت 45 دفتر زیارتی


ودیعه گذاران حج تمتع که تاریخ فیش آن ها تا پایان سال 86 است، هرچه سریع تر جهت تکمیل و اصلاح اطلاعات خود به سامانه reserrve.

- ایسنا/لرستان مدیرکل حج و زیارت لرستان گفت: ودیعه گذاران حج تمتع که تاریخ فیش آن ها تا پایان سال 86 است، هرچه سریع تر جهت تکمیل و اصلاح اطلاعات خود به سامانه reserrve.

haj.

ir مراجعه کنند.

محمد خسروی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ودیعه گذاران حج تمتع که تاریخ فیش آن ها تا پایان سال 86 است، هرچه سریع تر جهت تکمیل و اصلاح اطلاعات خود به سامانه رزرو به آدرس مراجعه کنند.

وی ادامه داد: پیرو فراخوان های قبلی این سازمان، از کلیه دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع دعوت می شود با مراجعه به سامانه رزرو حج به نشانی reserrve.

haj.

ir نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

خسروی تأکید کرد: هدف از این فراخوان آن است که ودیعه گذاران حج تمتع اطلاعات شخصی خود را در این سامانه تکمیل، اصلاح و به روزرسانی کنند تا ضمن ساماندهی کلی اولویت های باقی مانده در نوبت تشرف حج، برقراری ارتباطات بعدی سازمان حج و زیارت با ودیعه گذاران، اطلاع رسانی نسبت به اولویت ها، برنامه های آموزشی و توجیهی و .

امکان پذیر باشد.

مدیرکل حج و زیارت لرستان با اشاره به فعالیت 45 دفتر زیارتی در سطح استان، تصریح کرد: ودیعه گذاران حج تمتع می توانند شخصاً به سامانه یاد شده مراجعه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ودیعه گذاران حج تمتع اطلاعات خود را تکمیل کنند/ فعالیت 45 دفتر زیارتی

ودیعه گذاران حج تمتع اطلاعات خود را تکمیل کنند/ فعالیت 45 دفتر زیارتی