مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 آذر 1398 ساعت 06:052019-11-26بين الملل

اقرار رییس اجرایی هنگ کنگ به نارضایتی مردم از دولت


رییس اجرایی هنگ کنگ امروز سه شنبه تایید کرد که میزان شرکت رای دهندگان در انتخابات محلی این دولت شهر که پیش از این بی سابقه بوده و نامزدهای اپوزیسیون و هوادار دموکراسی در آن پیروز شدند، - نشانگر نارضایتی مردم از دولت اوست.

وی همچنین خواستار پایان یافتن خشونت معترضان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کری لام، رییس اجرایی دولت شهر هنگ کنگ این اظهارات را یک روز پس از آن بیان کرد که نتایج انتخابات محلی نشان دادند، نامزدهای هوادار دموکراسی 90 درصد از 452 کرسی شورای ناحیه ای را از آن خود کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رویترز، وی که نامحبوب ترین رهبر هنگ کنگ پس از بازگشت این شهر به حکومت چین است، تایید کرد که رای دهندگان خواستار نشان دادن نظرات خود درباره بسیاری از مسائل از جمله نقص های دولت بوده اند.

او همچنین از ساکنان هنگ کنگ برای شرکت مسالمت آمیز در رای گیری تشکر و ابراز امیدواری کرد که آخر هفته آرامی که این شهر طی روزهای گذشته تجربه کرده، تنها به دلیل برگزاری انتخابات نباشد، بلکه نشانه ای از پایان یافتن ناآرامی هایی باشد که شش ماه در این شهر جریان داشته است.

کری لام در سخنرانی هفتگی اش در مقر دولت گفت: همه می خواهند به زندگی عادی شان بازگردند و این مساله مستلزم اقدام هماهنگ همه ما است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقرار رییس اجرایی هنگ کنگ به نارضایتی مردم از دولت

اقرار رییس اجرایی هنگ کنگ به نارضایتی مردم از دولت