مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 آذر 1398 ساعت 06:202019-11-26سياسي

شب شعر «یاد استاد» در یزد - فردا


همزمان با سالگرد درگذشت طنزپرداز معاصر ایران ابوالفضل زرویی نصرآباد، شب شعر طنز «یاد استاد» با حضور طنزپردازان بزرگ کشور فردا در یزد برگزار می شود.

- همزمان با سالگرد درگذشت طنزپرداز معاصر ایران ابوالفضل زرویی نصرآباد، شب شعر طنز یاد استاد با حضور طنزپردازان بزرگ کشور فردا در یزد برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، رییس حوزه هنری یزد گفت: شب شعر یاد استاد چهارشنبه 6 آذر، ساعت 18:30 در تالار دکتر جلیل شاهی دانشگاه یزد برگزار می شود.

محمدصادق کوچک زاده با اشاره به حضور چهره های برجسته و نامی طنز و ادبیات کشور در این مراسم افزود: در این محفل ناصر فیض مدیر دفتر طنز حوزه هنری کشور، اسماعیل امینی، امید مهدی نژاد، صابر قدیمی، مهدی فرج اللهی، خلیل جوادی، نادر ختایی، عباس حسین نژاد و تعدادی از شاعران و طنزپردازان استان یزد آثار نثر و نظم خود را با موضوع اخوانیه ای برای ابوالفضل زرویی نصرآباد ارائه می کنند.

وی اظهار داشت: این شب شعر از برنامه های همایش ملی نکوداشت زنده یاد استاد ابوالفضل زرویی نصرآباد است که با حضور چهره های سرشناس طنز و ادبیات کشور، پژوهشگران، نویسندگان، شاعران، هنرمندان، دانشجویان و اهالی فرهنگ و ادب بمدت دو روز در دانشگاه یزد برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب شعر «یاد استاد» در یزد - فردا

شب شعر «یاد استاد» در یزد - فردا