مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 آذر 1398 ساعت 06:402019-11-26دانش

دانشگاه رازی میزبان 3000 دانشجوی ارشد و 1000 دانشجوی دکتری است


محمدابراهیم اعلمی آل آقا، رییس دانشگاه رازی کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به ضرورت توجه جدی به علم و فناوری گفت: - رییس دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: دانشگاه رازی کرمانشاه امروز در رده 10 تا 15 دانشگاه های جامع کشور قرار دارد و این دانشگاه اکنون میزبان قریب به 3000 دانشجوی کارشناسی ارشد و 1000 دانشجوی دکتری است.

محمدابراهیم اعلمی آل آقا، رییس دانشگاه رازی کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به ضرورت توجه جدی به علم و فناوری گفت: بدون تردید راه برون رفت از مشکلات کشور توجه به علم و فناوری است.

اعلمی آل آقا اضافه کرد: دانشگاه به عنوان بستر پژوهش کشور این ظرفیت را دارد که حامی و میزبان همه اندیشمندان و افراد دارای اندیشه و ایده های جدید باشد، خوشبختانه دانشگاه رازی امروز به عنوان مرکز استارتاپ استان کرمانشاه شناخته می شود و تاکنون چندین رویداد استارتاپی را در دانشگاه برگزار کرده ایم.

رییس دانشگاه رازی کرمانشاه ایده پردازی و توجه به نسل جوان را سیاست قطعی و حتمی همه مسئولان آموزش عالی دانست و بیان کرد: افتخار می کنیم که تعهد و تخصص را در دانشگاه به هم پیوند بزنیم و بتوانیم مشکلات کشور را از این طریق حل و فصل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه رازی میزبان 3000 دانشجوی ارشد و 1000 دانشجوی دکتری است

دانشگاه رازی میزبان 3000 دانشجوی ارشد و 1000 دانشجوی دکتری است