مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 آذر 1398 ساعت 07:262019-11-26اقتصادي

دلار بر قله هفتگی


ارزش دلار در بازارهای جهانی به بالاترین سطح یک هفته اخیر رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه نقل از رویترز، در معاملات روز سه شنبه بازارهای ارز، فضای معاملات بار دیگر کاملا تحت تاثیر اخبار مربوط به جنگ تجاری آمریکا و چین قرار گرفت.

نشریه گلوبلال تایمز به نقل منبعی آگاه از دولت چین گزارش کرده است که آمریکا و چین بسیار به فاز نخست توافق تجاری نزدیک شده اند.

قرار است ژی جین پینگ، رییس جمهور چین با دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در هفته های آینده دیدار و در خصوص راهکارهای برون رفت از بن بست فعلی گفتگو کند.

کریگ ارلام، تحلیل گر ارشد بازار در موسسه اواندا گفت: اخبار مثبت از تحولات جنگ تجاری باعث ایجاد موج جدیدی از خوش بینی ها در بین معامله گران شده است با این حال نباید فراموش کرد که قبلا هم بارها اعلام شده که طرفین نزدیک به امضای توافق هستند اما مجددا اختلافات، طرفین را از میز مذاکره دور کرده است.

چین و آمریکا درگیر یک جنگ تجاری طولانی مدت بوده اند که اکنون وارد شانزدهمین ماه خود شده است و از آن به عنوان یکی از اصلی ترین دلایل کاهش رشد اقتصادی جهان نام برده می شود تا جایی که بانک جهانی، زیان این جنگ برای اقتصاد جهانی طی دو سال آینده را حدود 700 میلیارد دلار برآورد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلار بر قله هفتگی

دلار بر قله هفتگی