مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 آذر 1398 ساعت 07:452019-11-26ورزشي

بسیجیان برای خلق حماسه های بزرگ تربیت شده اند


فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: تا زمانی که تفکر بسیجی پابرجا است، همه توطئه های دشمنان را نابود خواهیم کرد.

- ایسنا/کرمانشاه فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: تا زمانی که تفکر بسیجی پابرجا است، همه توطئه های دشمنان را نابود خواهیم کرد.

سردار بهمن ریحانی در تجمع بزرگ بسیجیان کرمانشاه که امروز (پنجم آذر) در سالن ورزشی امام خمینی(ره) برگزار شد، با گرامیداشت روز و هفته بسیج، اظهار کرد: امام خمینی(ره) با تشکیل بسیج شجره طیبه ای را غرس و مقام معظم رهبری هم آن را آبیاری کرد که بر اساس این تفکر کشور و نظام تا همیشه در برابر توطئه چینی دشمنان بیمه شده است.

ریحانی بسیجیان را مایه عزت، سربلندی، تداوم و بقای نظام عنوان و اظهار کرد :تا زمانی که بر اساس تفکر بسیجی عمل کنیم، سر بلندیم و همه توطئه های دشمنان برای ضربه زدن به نظام را خنثی خواهیم کرد.

ریحانی با تاکید بر اینکه تا بسیج و بسیجیان هستند این نظام بیمه است، گفت: تا زمانی که تفکر بسیجی پابرجا است، همه توطئه های دشمنان را نابود خواهیم کرد.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه بسیج و بسیجیان برای خلق حماسه های بزرگ تربیت شده اند، تاکید کرد: امام خمینی(ره) بسیج و بسیجیان را نه فقط در طراز انقلاب اسلامی، بلکه در طراز جهانی دیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیجیان برای خلق حماسه های بزرگ تربیت شده اند

بسیجیان برای خلق حماسه های بزرگ تربیت شده اند