مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 آذر 1398 ساعت 08:302019-11-26اقتصادي

پسته، مهمترین تهدید اقتصادی استان کرمان


معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: یکی از مهم ترین تهدیدات اقتصادی استان کرمان، تک محصولی و وابسته بودن به پسته است که غالب ارزش افزوده آن مربوط به این بخش است و چالش های خاص خود را دارد و استان کرمان به شدت تحت تاثیر منابع طبیعی است.

- ایسنا/کرمان معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: یکی از مهم ترین تهدیدات اقتصادی استان کرمان، تک محصولی و وابسته بودن به پسته است که غالب ارزش افزوده آن مربوط به این بخش است و چالش های خاص خود را دارد و استان کرمان به شدت تحت تاثیر منابع طبیعی است.

دکتر مهرداد محمدی سلیمانی امروز پنجم آذرماه در نشست شبکه ملی جامعه و دانشگاه (کارگروه اقتصاد، صنعت و گردشگری) استان کرمان به میزبانی جهاد دانشگاهی استان اظهار کرد: در مطالعات آمایش استان کرمان(که توسط جهاد دانشگاهی انجام شد) سعی شده تا جایی که امکان داشت نظرات بخش خصوصی و دانشگاه را لحاظ کند و سد اجرایی این مطالعات در حال نهایی شدن در سازمان برنامه و بودجه است.

وی افزود: امیدواریم این مطالعات بتواند به عنوان سند بالادستی که یکی از خلاءهای توسعه استان در چند دهه گذشته بود را پوشش بدهد و بتواند جهت گیری های توسعه استان را در سطح ملی و استانی مشخص کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پسته، مهمترین تهدید اقتصادی استان کرمان

پسته، مهمترین تهدید اقتصادی استان کرمان