مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 آذر 1398 ساعت 10:102019-11-26سياسي

آذربایجان شرقی فردا میزبان رییس جمهور+ برنامه ها


استاندار آذربایجان شرقی از سفر رییس جمهور به تبریز در روز چهارشنبه، ششم آذرماه خبر داد و برنامه های سفر یکروزه ی ریاست جمهوری را تشریح کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی از سفر رییس جمهور به تبریز در روز چهارشنبه، ششم آذرماه خبر داد و برنامه های سفر یکروزه ی ریاست جمهوری را تشریح کرد.

محمدرضا پورمحمدی در گفت وگو با ایسنا، در تشریح برنامه های سفر یکروزه ی رییس جمهور به آذربایجان شرقی، اظهار کرد: صبح روز چهارشنبه ششم آذرماه در ساعت هشت صبح رییس جمهور با استقبال رسمی وارد فرودگاه تبریز می شود.

وی افزود: دکتر روحانی در جریان این سفر از روند بازسازی مناطق زلزله زده شهرستان های استان بازدید و با آسیب دیدگان این حادثه دیدار می کند.

استاندار آذربایجان شرقی از افتتاح پروژه خط آهن میانه- بستان آباد با حضور رییس جمهور خبر داد و گفت: مراسم بهره برداری رسمی از این پروژه با حضور و سخنرانی روحانی در شهرستان بستان آباد برگزار می شود.

وی ادامه داد: همچنین برخی از پروژه های استان به صورت ویدیو کنفرانس توسط رییس جمهور افتتاح و ساعت 14 ظهر جلسه ی شورای اداری با حضور رییس جمهور برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: وزیر صمت، وزیر راه و شهرسازی، وزیر نیرو، وزیر بهداشت و درمان ، بانک، دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، به هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان شرقی فردا میزبان رییس جمهور+ برنامه ها

آذربایجان شرقی فردا میزبان رییس جمهور+ برنامه ها