مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 آذر 1398 ساعت 10:352019-11-26اقتصادي

هزینه سفر زمینی به عتبات چقدر است؟


امسال با وجود حذف هزینه ویزای عراق و تعادل نسبی در نرخ ارز، به نظر می رسید که هزینه های سفر به عتبات نیز کاهش یابد، اما قیمت این سفر معنوی تقریبا بدون تغییر باقی ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، سفر زمینی به عتبات از 10 آذرماه از سوی سازمان حج و زیارت آغاز می شود و هم اکنون تنها سفرهای هوایی در حال انجام است.

امسال با وجود حذف هزینه ویزای عراق و تعادل نسبی در نرخ ارز، به نظر می رسید که هزینه های سفر به عتبات نیز کاهش یابد، اما هزینه های این سفر تنها در ماه های ابتدایی سال با کاهش نه چندان زیادی مواجه بود و اکنون می توان ادعا کرد که قیمت سفر به عتبات با قبل از حذف هزینه ویزا تقریبا بدون تغییر باقی مانده است.

سفر زمینی به عتبات که طرفداران خود را دارد، به دلیل بسته بودن مرزهای زمینی و همچنین شرایط عراق امکان پذیر نبود، تا اینکه با برقراری امنیت و باز شدن مرزهای ایران و عراق، اعزام های زمینی به عتبات نیز برنامه ریزی شد؛ به طوری که هم اکنون با ظرفیت محدود در برخی استان ها همچون تهران، قزوین، زنجان، کرمانشاه، آذربایجان شرقی و مازندران نام نویسی از متقاضیان صورت می گیرد، اما تمامی این سفرها از مرز مهران انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه سفر زمینی به عتبات چقدر است؟

هزینه سفر زمینی به عتبات چقدر است؟