مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 آذر 1398 ساعت 11:062019-11-26بين الملل

ماجرای پسر «السیسی» و حمله دولت مصر به مقر سایت افشاگر


نیروهای امنیتی مصر با حمله ناگهانی به مقر سایت خبری افشاگر «مدی مصر» چند تن از خبرنگاران این سایت را دستگیر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نیروهای امنیتی مصر با حمله به مقر سایت افشاگر مدی مصر در قاهره در تاریخ 24 نوامبر، چند تن از کارکنان این سایت را دستگیر و وسایل آن ها را مصادره کردند.

به نوشته سایت سازمان بین الملل دیده بان حقوق بشر ، چند تن از ماموران امنیتی مصری با لباس غیرنظامی، به مدت چند ساعت، روزنامه نگاران و کارکنان سایت مدی مصر را در مقر این سایت بازداشت و وسایل این افراد را مصادره کردند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازسایت سازمان بین الملل دیده بان حقوق بشر، توییت های سایت مدی مصر حاکی از آن است که نیروهای امنیتی مصری، به مدت کوتاه، لینا عطا الله، سردبیر سایت مدی مصر ، را به همراه دو روزنامه نگار مصری و دو روزنامه نگار خارجی بازداشت کردند.

به گفته سایت سازمان بین الملل دیده بان حقوق بشر این اقدام بعد از آن صورت گرفت که سایت مدی مصر اقدام به انتشار گزارشی در خصوص برکناری محمود السیسی، پسر عبدالفتاح السیسی، رییس جمهور مصر، کرد.

پیشتر، روزنامه القدس العربی در ارتباط با برکناری پسر عبدالفتاح السیسی نوشته بود که رییس جمهور مصر به درخواست محمد بن زاید ولی عهد ابوظبی فرزند خود را از دستگاه اطلاعاتی مصر برکنار کرده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای پسر «السیسی» و حمله دولت مصر به مقر سایت افشاگر

ماجرای پسر «السیسی» و حمله دولت مصر به مقر سایت افشاگر