مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 آذر 1398 ساعت 11:302019-11-26سياسي

شهری که اقداماتش به زندانی شدن معلولان منتج شود، معلول است


رییس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی یزد با اشاره به این که معلولان را به عنوان اقلیت های جامعه باید به حداقل حقوقشان برسانیم، گفت: - ایسنا/یزد رییس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی یزد با اشاره به این که معلولان را به عنوان اقلیت های جامعه باید به حداقل حقوقشان برسانیم، گفت: شهری که اقدامات آن منتج به زندانی و خانه نشینی معلولان می شود، شهری معلول است و مدیران آن بدون توجه به این قشر مدیرانی معلول هستند.

سپنتا نیکنام با اشاره به این که مشکلات شهری در زمینه مناسب سازی به عدم اجرای قوانین موجود در این حوزه مربوط است، گفت: یزد با وجود نقاط ضعف قابل توجهی که همچنان در حوزه شهری آن وجود دارد، جهش بزرگی را در سطح کشور در زمینه مناسب سازی داشته است.

وی به زمانبر بودن مناسب سازی اشاره کرد و گفت: پیمانکاران ضوابط و استانداردها را رعایت کنند تا بتوانیم نقاط ضعف گذشته را اصلاح کنیم.

این مسئول معلولیت ضایع نخاعی را از شدیدترین نوع معلولیت ها دانست و گفت: اگر شهر برای این نوع معلولیت آماده شود، برای سایر معلولیت ها نیز قابل استفاده است.

نیکنام با اشاره به ضرورت توجه شهر به اقلیت هایی مانند معلولان، تصریح کرد: معلولان را به عنوان اقلیت های جامعه باید به حداقل حقوقشان برسانیم و نیازهای این قشر را برآورده کنیم چر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهری که اقداماتش به زندانی شدن معلولان منتج شود، معلول است

شهری که اقداماتش به زندانی شدن معلولان منتج شود، معلول است