مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 آذر 1398 ساعت 12:002019-11-26سياسي

واردات ادبیات کودک در ایران نگران کننده است


فاضل نظری می گوید واردات ادبیات به ویژه در حوزه کودک به واقع جای نگرانی دارد و باید زنگ خطرها به صدا درآید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فاضل نظری روز دوشنبه 4 آذر از سخنرانان اولین همایش ادبیات کودک و نوجوان بود که با میزبانی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

وی در ابتدای سخنان خود ضمن اظهار خوشحالی از حضور در بین فعالان عرصه ادبیات کودک و نوجوان، بیان کرد: نقش چنین جلسه هایی در برجسته سازی مفاهیم بسیار مهم است؛ در این رویدادها دست آوردها و نگاه های افراد مختلف، ماهیت هم افزایی و شکل تراکمی پیدا می کند و تبدیل به دانش می شود.

رییس هیأت مدیره کانون در ادامه سخنان خود با بیان اینکه سخنانی که می گویم ناشی از یک نگرانی است، توضیح داد: شاید در کشور شاهد واردات خودرو و تجهیزات الکترونیک هستیم و اینکه برخی افراد بسته به توان مالی از خودروهای خارجی استفاده کنند، موضوع عجیبی نباشد.

این موضوع در عرصه فرهنگ مثل واردات اسباب بازی یا انیمیشن و محصولات وابسته به آن است که اگرچه نگران کننده است اما با توجه به کمبودهایی که در کشور هست جای تعجب نیست.

اما تصور کنید قرار باشد فرش، پسته، نفت و گاز را از خارج وارد کنیم، این موضوع خیلی جانکاه و نگران کننده برای آینده خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات ادبیات کودک در ایران نگران کننده است

واردات ادبیات کودک در ایران نگران کننده است