مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 آذر 1398 ساعت 12:502019-11-26بين الملل

آمریکا از زمستان امسال پناهجویان اخراجی را به هندوراس می فرستد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دولت دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا احتمالاً اخراج برخی از پناهجویان آمریکای مرکزی را که به دنبال پناهندگی در آمریکا بودند، - یک وبگاه خبری آمریکایی گزارش کرد که رییس جمهور آمریکا احتمالا اخراج پناهجویان به هندوراس را از ژانویه 2020 آغاز کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دولت دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا احتمالاً اخراج برخی از پناهجویان آمریکای مرکزی را که به دنبال پناهندگی در آمریکا بودند، از ژانویه 2020 (دی ماه) آغاز خواهد کرد و آن ها را به هندوراس می فرستد.

اوایل مهرماه، آمریکا و هندوراس به توافق رسیدند تا هندوراس مهاجران اخراجی از آمریکا را پذیرش کند و آنطور که وبگاه خبری اکسیوس گزارش کرده است، توافقات در زمینه پناهندگی با کشور های آمریکای مرکزی از تابستان امسال به امضای کوین مک آلینان وزیر امنیت داخلی سابق درآمده و از ژانویه اجرایی می شود.

برخی از منتقدان معتقدند که به دلیل بالا بودن میزان خشونت، هندوراس کشور امنی برای پناهجویانی نیست که از کشور های خود برای ایالات متحده امریکا درخواست پناهندگی داده بودند.

در ماه سپتامبر (اواخر شهریورماه)، آمریکا توافقات مشابهی را با گواتمالا و السالوادور برای پذیرش پناهجویان اخراجی آمریکا به امضا درآوردند و در همین راست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا از زمستان امسال پناهجویان اخراجی را به هندوراس می فرستد

آمریکا از زمستان امسال پناهجویان اخراجی را به هندوراس می فرستد