مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 آذر 1398 ساعت 16:102019-11-26سياسي

آغاز عملیات اجرایی 4 پروژه مهم در آذربایجان شرقی با حضور روحانی


استاندار آذربایجان شرقی از آغاز عملیات اجرایی 4 پروژه مهم در آذربایجان شرقی با حضور حسن روحانی رییس جمهور کشورمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا پورمحمدی عصر امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر رییس جمهور و برخی از اعضای هیأت دولت به آذربایجان شرقی در روز چهارشنبه گفت: دکتر روحانی فردا از مناطق زلزله زده میانه و سراب بازدید می کند و همچنین در جلسه شورای اداری استان نیز در تبریز شرکت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه افتتاح پروژه های عمرانی از دیگر برنامه رییس جمهور در تبریز است، افزود: افتتاح نیمی از پروژه راه آهن 20 ساله میانه ـ تبریز که فردا تا بستان آباد بهره برداری می شود، از مهم ترین برنامه های سفر رییس جمهور به آذربایجان شرقی است.

پورمحمدی با تاکید بر اینکه 18 طرح در حوزه های صنعت، کشاورزی، راه، بهداشت و درمان، اشتغال روستایی و انرژی فردا به بهره برداری می رسد، ادامه داد: برای این طرح ها اعتباری بالغ بر 33 هزار میلیارد ریال هزینه شده است.

وی گفت: در این سفر عملیات اجرایی 4 طرح اساسی استان در حوزه های مسکن، کشاورزی و معدن با اعتباری بالغ بر 17 هزار میلیارد ریال آغاز می شود.

افتتاح قطعه 4 آزادراه تبریز- ارومیه، نیروگاه بادی آق کند میانه، ساختمان اورژانس بیمارستان امام رضا(ع) تبریز، طرح های زیربنایی و تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی 4 پروژه مهم در آذربایجان شرقی با حضور روحانی

آغاز عملیات اجرایی 4 پروژه مهم در آذربایجان شرقی با حضور روحانی