مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 آذر 1398 ساعت 17:252019-11-26سياسي

عارف: مردم با تمام مشکلات پای انقلابند


رییس فراکسیون امید با بیان اینکه حضور زنان در جامعه نیازمند بازنگری در بسیاری از نگرش ها و قوانین است که باید از حالت مرد سالاری به نگرش شایسته سالاری تغییر جهت دهد، - تاکید کرد: عملکرد زنان مجلس دهم ما را در راهبرد سهمیه 30 درصدی زنان رو سفید کرد و باید در مجالس آینده تعداد زنان بیشتر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا عارف در همایش بانوی ایرانی که در حسینه اعظم مهربانی های شهرری برگزار شد با تبریک هفته بسیج و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای بسیج مستضعفین به ناآرامی های اخیر در کشور در پی تغییر نرخ بنزین اشاره کرد و با تاکید بر اینکه اعتراض مسالمت آمیز حق طبیعی شهروندان است، اظهار داشت: شبکه های مخالف نظام از ساعت های اولیه آغاز اعتراضات، ویژه برنامه های مختلف به زعم خود برای سرنگونی نظام اسلامی ایران تهیه کردند، ولی به مانند گذشته نسبت به مردم ایران اشتباه محساباتی داشتند.

وی ادامه داد: مردم ایران با تمام مشکلات معیشتی، بیکاری و اقتصادی وقتی که احساس کنند پای انقلاب آنان در میان است با تمام شور و شوق در صحنه حاضر می شوند و باید قدر این مردم را دانست و شبانه روز برای خدمت گذاری به آنها تلاش کرد.

رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان اینکه زنان نقش کلید و مضاعفی در روند پیروزی انقلاب و پس از آن داشته اند، عنوان کرد: ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عارف: مردم با تمام مشکلات پای انقلابند

عارف: مردم با تمام مشکلات پای انقلابند