مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 آذر 1398 ساعت 19:052019-11-26سياسي

بازار کنزالمال خرمشهر چگونه آتش گرفت


در جلسه علنی شورای شهر خرمشهر موارد متعددی پیرامون بازار اروند از رعایت نشدن نکات امینی در این بازار تا روشن نشدن علت اصلی آتش سوزی این مجتمع مطرح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید خوری زاده رییس آتش نشانی خرمشهر در جلسه علنی شورای شهر که با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه خرمشهر، مدیر مجتمع تجاری اروند و برخی مدیران شهرستانی برگزار شد، اظهار کرد: نمونه گیری های برای علت یابی جریان آتش سوزی مجتمع تجاری اروند انجام شده است اما اعلام نتایج در تمام وقایع آتش سوزی به سرعت انجام نمی شود و نیازمند صرف زمان و دقت در شواهد و نمونه هاست.

خوری زاده در ادامه به تشریح روند اتفاق پرداخت و گفت: آتش سوزی در مجتمع تجاری اروند مال خرمشهر ساعت 20:51 دقیقه آغاز شد که نخستین گروه عملیاتی ساعت 20:55 دقیقه به محل حریق رسیدند و کارهای اولیه را آغاز کرند و بعد از تخلیه محل ایستگاه های عملیاتی دیگر وارد میدان می شوند.

بنا به گفته خوری زاده، تمام گروه های عملیاتی خرمشهر و تیم های اطفایی بندر و دریانوردی و شهرک صنعتی خرمشهر و دیگر شهرستان ها در دیگر مراحل به تیم های نجات خرمشهر پیوستند و بعد از پنج ساعت تلاش آتش خاموش شد.

وی در ادامه بیان کرد: لکه گیری از ساعت 2 بامداد تا 6:20 دقیقه با ورود گروه های نجات دیگر آغاز شد و تا روز دیگر هم ادامه داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار کنزالمال خرمشهر چگونه آتش گرفت

بازار کنزالمال خرمشهر چگونه آتش گرفت