مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 آذر 1398 ساعت 21:252019-11-26سياسي

تلاش ایران برای مقابله با تحریم های ظالمانه آمریکا


سرپرست هیئت نمایندگی کشورمان در سازمان بین المللی دریانوردی در لندن تاکید کرد: اقدامات آمریکا بر ضد ملت ایران ثبات و امنیت را در دریاهای جهان به خطر می اندازد - از لندن، مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی در سی و یکمین نشست مجمع عمومی سازمان بین المللی دریانوردی (IMO) در لندن، با محکوم کردن تهدید ها و تحریم های ظالمانه آمریکا بر ضد ملت ایران، نقش کشورمان را در تامین امنیت خلیج فارس برای هیئت های نمایندگی 174 عضو این سازمان جهانی تشریح کرد.

در نشست این دوره مجمع عمومی سازمان بین المللی دریانوردی که هر دو سال یک بار برگزار می شود، محمد راستاد گفت: ایران به تعهدات زیست محیطی مبنی بر کاهش گاز های آلاینده هوا متعهد است و برای کم کردن آلاینده های ناشی از کشتی رانی، فعالیت های خود را آغاز کرده است.

وی افزود: تحریم های آمریکا به عنوان یک کشور عضو آیمو، علیه ایران که عضو همین سازمان بین المللی است، ناقض بند های 1 و 2 کنوانسیون سازمان جهانی دریانوردی و محکوم است.

سرپرست هیئت نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در نشست آیمو تاکید کرد اقدامات آمریکا بر ضد ملت ایران، از جمله تحریم شرکت های کشتیرانی ایرانی و تهدید دیگر کشور های عضو این سازمان به همکاری نکردن با شرکت های ایرانی، ثبات و امنیت را در دریا های جهان، به خطر می اندازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش ایران برای مقابله با تحریم های ظالمانه آمریکا

تلاش ایران برای مقابله با تحریم های ظالمانه آمریکا