مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 آذر 1398 ساعت 02:202019-11-26سياسي

انتقاد هیئت دولت سوریه از مداخله سایر کشورها در کار «کمیته قانون اساسی»


یک عضو هیئت دولت سوریه گفت که مداخله برخی کشورها در کار کمیته قانون اساسی موجب شده که پای مخالفان دولت سوریه در عمل به تعهداتشان درباره پایبندی به اصول ملی بلنگد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک عضو هیئت اعزامی دولت سوریه در نشست کمیته قانون اساسی این کشور در ژنو از دخالت سایر کشورها در کار این کمیته انتقاد کرد.

محمد خیر العکام عضو پارلمان سوریه در گفت وگو با خبرگزاری روسی اسپوتنیک درباره دلیل متوقف شدن گفت وگوهای کمیته قانون اساسی گفت: ما مسئله ضرورت توافق در مورد اصول ملی را مطرح کردیم که هیچ شهروند سوری با شهروند سوری دیگری بر سر آن با یکدیگر اختلاف نظر ندارند ، تا بتواند یک مبنای اساسی برای شروع مباحث مربوط به کار کمیته قانون اساسی باشد؛ اما طرف مقابل می خواهد این موضوع را زیر پا بگذارد.

  وی افزود: طرف مقابل در گفت وگو با رسانه ها ادعا می کند پایبند اصول ملی سوریه است، اما در عمل چیزی دیگر نشان می دهد چون می خواهد کار را به بن بست بکشاند.

ما شاهد مداخله سایر کشورها در این کمیته هستیم.

العکام گفت: برای مثال آنها از مسائلی مثل اشغالگری ترکیه در شمال سوریه، تغییرات جمعیتی و افراد مورد حمایت ترکیه در برخی مناطق طفره می روند و حاضر به محکوم کردن آن نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد هیئت دولت سوریه از مداخله سایر کشورها در کار «کمیته قانون اساسی»

انتقاد هیئت دولت سوریه از مداخله سایر کشورها در کار «کمیته قانون اساسی»