مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 آذر 1398 ساعت 05:422019-11-27فرهنگي

برگزاری کارگاه های طنزپردازی با حضور استادان برجسته کشور در یزد


همزمان با همایش ملی نکوداشت استاد ابوالفضل زرویی نصرآباد مجموعه کارگاه های مبانی طنزنویسی و طنزسرایی با حضور نویسندگان و طنزپردازان برجسته کشور در یزد برگزار می شود.

- ایسنا/یزد همزمان با همایش ملی نکوداشت استاد ابوالفضل زرویی نصرآباد مجموعه کارگاه های مبانی طنزنویسی و طنزسرایی با حضور نویسندگان و طنزپردازان برجسته کشور در یزد برگزار می شود.

محمدصادق کوچک زاده شب گذشته پنجم آذرماه در جمع خبرنگاران با بیان این که همزمان با سالگرد در گذشت زنده یاد ابوالفضل زرویی نصرآباد همایش ملی نکوداشت این چهره سرشناس ادبیات و طنز معاصر ایران در یزد برگزار می شود، از برپایی مجموعه کارگاه های مبانی طنزنویسی با حضور استادان برجسته طنز و ادبیات کشور در این همایش خبر داد.

وی گفتگو درباره تجربه های طنزنویسی با حضور هوشنگ مرادی کرمانی نویسنده و خالق قصه های مجید و گفتگو درباره تجربه های طنزسرایی با حضور ناصر فیض شاعر، طنزپرداز و مدیر دفتر طنز حوزه هنری کشور را از جمله برنامه های این همایش برشمرد و افزود: این دو کارگاه از ساعت 15:30 روز پنج شنبه هفت آذرماه به ترتیب در تالار شهید منتظرقائم و تالار دکتر جزیره ای دانشگاه یزد برگزار می شود و حضور برای عموم علاقه مندان آزاد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کارگاه های طنزپردازی با حضور استادان برجسته کشور در یزد

برگزاری کارگاه های طنزپردازی با حضور استادان برجسته کشور در یزد