مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 آذر 1398 ساعت 05:552019-11-27اجتماعي

لذت 10 روز زندگی با عشایر کوچرو چهارمحال و بختیاری


چهارمحال و بختیاری ظرفیت ها، پتانسیل ها و جاذبه های گردشگری، طبیعی و عشایری بکر و دست نخورده ای دارد که می تواند هر گردشگری را مجذوب خود کند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری چهارمحال و بختیاری ظرفیت ها، پتانسیل ها و جاذبه های گردشگری، طبیعی و عشایری بکر و دست نخورده ای دارد که می تواند هر گردشگری را مجذوب خود کند.

علاوه بر وجود جاذبه های طبیعی، اقامتگاه های بوم گردی یکی از راه های جذب گردشگر است که می تواند پایه های درآمدی روستاها را مستحکم تر کند.

گردشگران می توانند با سفر به چهارمحال و بختیاری به دور از زندگی صنعتی و ماشینی، در مکانی امن برای آرامش و آسایش و به دور از دغدغه های ذهنی چند روزی را سپری کنند.

وجود جاذبه های گردشگری بکر و دست نخورده گردشگری در استان موجب شده چهارمحال و بختیاری یکی از مهم ترین مقصدهای گردشگری برای گردشگران داخلی و خارجی باشد و از طرفی تقویت دفاتر خدمات گردشگری و اقامتگاه های بوم گردی استان نقش اساسی در افزایش جذب مسافران داخلی و خارجی دارد.

علی مراد غیبی مدیرعامل اکوکمپ گردشگری عشایری چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در استان تالاب ها، چشمه ها، جنگل ها، دشت ها، کوه ها و قلعه های بسیاری است که برای گردشگران علاقمند به طبیعت گردی و آثار تاریخی بسیار جداب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لذت 10 روز زندگی با عشایر کوچرو چهارمحال و بختیاری

لذت 10 روز زندگی با عشایر کوچرو چهارمحال و بختیاری