مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 آذر 1398 ساعت 06:062019-11-27بين الملل

امیدواری مقام های هنگ کنگی به برقراری آرامش در این دولتشهر


مقام های هنگ کنگی امیدوارند کاهش درگیری ها در روزهای گذشته و در زمان برگزاری انتخابات محلی بتواند به برقراری آرامش بیشتر پس از شش ماه ناآرامی کمک کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، امیدواری مقام های هنگ کنگی درباره برقراری آرامش در این دولتشهر در پی بازگشایی یک بزرگراه اصلی این منطقه طی امروز (چهارشنبه) صورت گرفته است.

این بزرگراه اوایل امروز در حالی بازگشایی شد که در نزدیکی دانشگاه پلی تکنیک هنگ کنگ پلیس مستقر شده تا با معترضان باقی مانده مقابله کند و آنها را از آنجا متفرق سازد.

همچنین مقام های دولت چین بر ضرورت توقف خشونت ها و برقراری نظم پس از انتخابات در هنگ کنگ تاکید کردند.

خبرگزاری رویترز گزارش داد، مقام های چین یک مرکز فرماندهی بحران در شنژن، قطب تکنولوژی چین که درست هم مرز هنگ کنگ است، ایجاد کرده اند تا با اعتراضاتی که به بزرگترین چالش از زمان روی کار آمدن شی جینپینگ، رییس جمهوری چین در 2012 بدل شده، مقابله کنند.

با وجود خوشحالی و رضایت معترضان از پیروزی در انتخابات که در آن حامیان دموکراسی موفق شدند 86 درصد از 452 کرسی شورای منطقه ای هنگ کنگ را به دست بیاورند، اعتراضات جدیدی قرار است در روزهای آتی برگزار شود که شامل اعتراضی با عنوان از گاز اشک آور علیه راهپیمایی کودکان استفاده نکنید می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواری مقام های هنگ کنگی به برقراری آرامش در این دولتشهر

امیدواری مقام های هنگ کنگی به برقراری آرامش در این دولتشهر