مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 آذر 1398 ساعت 06:062019-11-27سياسي

تقویت بوم گردی عشایر می تواند به رونق اقتصاد استان و کشور کمک کند


با تقویت بوم گردی عشایر می توانیم ضمن حفظ فرهنگ و هویت غنی ایرانی به تقویت گردشگری و رونق اقتصاد و اشتغال کشور و استان کمک کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هدایت الله جمالی پور روز چهارشنبه در دیدار با کرمعلی قندالی رییس سازمان امور عشایری کشور که در استانداری برگزار شد اظهارداشت: حفظ هویت و اصالت گذشته در گرو توجه به تقویت ظرفیت های فرهنگی کشور است.

وی افزود: عشایر بخش مهمی از هویت فرهنگی کشور می باشند و از گدشته های دور در تولید و اقتصاد کشور نقش آفرین بوده و هستند.

جمالی پور خاطرنشان کرد: عشایر یک سرمایه بزرگ و ارزشمند برای فرهنگ و اقتصاد کشور محسوب می شوند که باید برای حفظ آنها تلاش کرد.

استاندار قزوین یادآور شد: ظرفیت بزرگ عشایری در کشور بدلیل بی توجهی در گذشته و اتخاذ برخی سیاست های غلط از یک تولیدکننده موثر متاسفانه به یک مصرف کننده تبدبل شدند و به خاطر این تغییر رویکرد با دهها مشکل روبرو شدیم.

وی افزود: عشایر انسان های قانع و سخت کوشی هستند که با سادگی و بی آلایشی با کمترین توقع و هزینه در تولید و اقتصاد کشور نقش آفرین هستند.

استاندار قزوین تصریح کرد: البته در سالهای اخیر برای هویت بخشی به عشایر اقدامات خوبی شده و می توان گفت عشایر خود را باور کردند و دیده شدند و نقش آنها هر روز پر رنگ تر شد و خوشبختانه این فرهنگ در حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت بوم گردی عشایر می تواند به رونق اقتصاد استان و کشور کمک کند

تقویت بوم گردی عشایر می تواند به رونق اقتصاد استان و کشور کمک کند