مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 آذر 1398 ساعت 06:202019-11-27سياسي

تدوین سند جامع تقویت اجتماعی توسط دولت و دانشگاهیان


سند جامع تقویت سرمایه اجتماعی توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با مشارکت اساتید دانشگاه و صاحبنظران و با همکاری کمیسیون های فرهنگی و اجتماعی دولت تدوین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، جلسه بررسی گزارش دانشگاه تربیت مدرس در خصوص طرح پژوهشی ارتقاء سرمایه اجتماعی به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

نماینده دانشگاه تربیت مدرس گزارشی از وضعیت سرمایه اجتماعی در ایران در بازه زمانی سال 1379 تا 1397 ارائه کرد.

وی همچنین به ارائه تحلیلی از رابطه سرمایه اجتماعی و کیفیت حکمروایی پرداخت و با اشاره به پیامدهای سیاسی بحران سرمایه اجتماعی، توضیحاتی در خصوص راهکارهای تقویت سرمایه اجتماعی ارائه کرد.

در این گزارش فراهم سازی شرایط گفتگوی ملی میان دولت، روشنفکران، نخبگان و گروه های مرجع اجتماعی در خصوص مسایل کلان داخلی و خارجی به عنوان یکی از مهمترین راه های تقویت سرمایه اجتماعی عنوان گردید و یازده گام برای تقویت سرمایه اجتماعی به تفصیل بیان شد.

محمود نیلی احمد آبادی رییس دانشگاه تهران نیز در این نشست گزارشی از مطالعات انجام شده این دانشگاه با مشارکت دانشگاه های علامه طباطبایی و اصفهان در خصوص چالش های سرمایه اجتماعی ارائه کرد و گفت: تقویت سرمایه اجتماعی نیازمند تصمیم و اراده همه مسئولین کشور است تا بتوانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین سند جامع تقویت اجتماعی توسط دولت و دانشگاهیان

تدوین سند جامع تقویت اجتماعی توسط دولت و دانشگاهیان