مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 آذر 1398 ساعت 06:502019-11-27سياسي

لزوم رسیدگی دقیق به پرونده های حوادث اخیر


رییس کل دادگستری تهران در همایش روحانیون شاغل در دادگستری کل استان تهران از قضات خواست که به پرونده های حوادث اخیر با دقت و سرعت لازم رسیدگی شود.

- رییس کل دادگستری تهران از قضات خواست که به پرونده های حوادث اخیر با دقت و سرعت لازم رسیدگی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان تهران، آقای محمد جواد حشمتی رییس کل دادگستری استان تهران در همایش هم اندیشی ارتقاء نقش روحانیون در قوه قضاییه ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره تمامی شهدای بسیجی هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: روحیه، سیره و فرهنگ بسیجی لازمه گذر از این دوره حساس در حوزه های مختلف است.

رییس کل دادگستری استان تهران با اشاره به حوادث و اتفاق های ناگوار اخیر در کشور خاطرنشان کرد: دور شدن از ارزش ها و روحیه بسیجی، اخلاق اسلامی و دینی؛ سبب بی تفاوتی به مبانی اصیل تفکر اسلام می شود و افزون بر این بی توجهی به خواست مردم و سوء استفاده دشمنان از طریق هزینه نمودن برای بروز اغتشاش ها و موج سواری رسانه ای آنان بر روی مشکل کشور، برای نظام اسلامی معضل ایجاد می کنند.

وی افزود: امیدواریم که روحانیان شاغل در مجموعه دادگستری استان تلاش کنند این فرهنگ به درستی تبیین شود و از آن بهره های فراوان ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم رسیدگی دقیق به پرونده های حوادث اخیر

لزوم رسیدگی دقیق به پرونده های حوادث اخیر