مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 آذر 1398 ساعت 06:562019-11-27سياسي

رییس جمهور واردتبریز شد+برنامه سفر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، رییس جمهور دقایقی پیش با ورود به فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز سفر یک روزه خود به استان آذربایجان شرقی را آغاز کرد.

  حسن روحانی در بدو ورود از سوی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، دیگر مقامات و مسوولان ارشد محلی مورد استقبال قرار گرفت.

همزمان با این سفر، 18 طرح عمرانی، خدماتی و تولیدی با اعتباری بالغ بر 33 هزار میلیارد ریال در نقاط مختلف استان به بهره برداری می رسد.

در این سفر همچنین عملیات اجرایی چهار طرح مهم در حوزه کشاورزی، مسکن و معدن با اعتباری بالغ بر 17 هزار میلیارد ریال آغاز می شود.

در این سفر راه آهن میانه-بستان آباد با حضور رییس جمهور در شهرستان بستان آباد افتتاح می شود و  بهره برداری از سایر طرح های قابل افتتاح استان نیز به صورت ویدئو کنفرانس و با دستور رییس جمهور آغاز می شود.

ساختمان اورژانس بیمارستان امام رضا (ع)، نیروگاه بادی آق کند میانه، طرح های زیربنایی و تولیدی در حوزه کشاورزی و دامداری، قطعه 4 آزادراه تبریز- ارومیه، پل میدان معلم بناب و چند طرح صنعتی و تولیدی در سطح استان از جمله طرح های قابل افتتاح در سفر رییس جمهور است.

رییس جمهور با حضور در جلسه شورای اداری استان، مسائل و مشکلات استان را بررسی و در خصوص سیاست های کلان اجرایی و برنامه های دولت برای توسعه استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور واردتبریز شد+برنامه سفر

رییس جمهور واردتبریز شد+برنامه سفر