مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 آذر 1398 ساعت 07:302019-11-27اقتصادي

آغاز 17 طرح تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری در گیلان


رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از آغاز 17 طرح تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری در گیلان به منظور احداث شبکه منظم آبیاری و زهکشی، احداث کرت های منظم هندسی و تسطیح اراضی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، علی درجانی با اشاره به آغاز طرح تجهیز و نوسازی اراضی شالی کاری استان اظهار کرد: این طرح به منظور جلوگیری از تغییر کاربری زمین های شالیزاری و افزایش بهره وری و بهبود کشت و زرع محصول استراتژیک برنج و بهبود وضعیت کشاورزان در راستای توسعه پایدار در مساحت 1720 هکتار در گیلان آغاز شد.

وی هدف از اجرای طرح تجهیز و نوسازی اراضی شالی کاری را احداث شبکه منظم آبیاری و زهکشی، احداث کرت های منظم هندسی و تسطیح اراضی دانست و تصریح کرد: احداث ابنیه فنی و شن ریزی جاده های ساخته شده، احداث شبکه جاده های بین مزارع که با احداث این جاده ها امکان تردد ماشین آلات مختلف کشاورزی به داخل اراضی فراهم آمده و باعث افزایش راندمان کار و کاهش چشمگیر هزینه ها خواهد شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به اعتبار لازم برای این طرح گفت: این طرح بااعتباری بالغ بر 260 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی وزارت جهاد کشاورزی در غالب 17 پروژه اجرایی در شهرستان های رشت، شفت، تالش، آستانه، لنگرود، لاهیجان، رودسر و صومعه سرا آغازشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز 17 طرح تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری در گیلان

آغاز 17 طرح تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری در گیلان