مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 آذر 1398 ساعت 07:372019-11-27اجتماعي

35 درصد مدارس استان کرمان ناایمن هستند


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به وضعیت ایمنی مدارس استان کرمان تصریح کرد: مدارسی که از دهه 70 به بعد ساخته شده ایمن و استاندارد هستند اما قریب به 35 درصد از مدارس استان کرمان را نتوانسته ایم ایمن سازی کنیم که در دستور کار جدی آموزش و پرورش قرار دارد.

- ایسنا/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به وضعیت ایمنی مدارس استان کرمان تصریح کرد: مدارسی که از دهه 70 به بعد ساخته شده ایمن و استاندارد هستند اما قریب به 35 درصد از مدارس استان کرمان را نتوانسته ایم ایمن سازی کنیم که در دستور کار جدی آموزش و پرورش قرار دارد.

احمد اسکندری نسب صبح امروز ششم آذرماه در مانور سراسری زلزله و ایمنی در هنرستان سیدالشهداء شهر کرمان اظهار کرد: مانور سراسر زلزله و ایمنی امروز در 7000 مدرسه در استان کرمان برگزار شد و دانش آموزان راهنمایی لازم در زمینه مراقبت در بلایای طبیعی و زلزله را دریافت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه در برنامه های درسی نیز آموزش های لازم در بحث مواجهه با حوادث طبیعی ارائه می شود، افزود: باید زیرساخت های لازم را در کشور ایجاد کنیم تا کمتر دغدغه این را داشته باشیم در حوادث به کسی آسیب برسد.

اسکندری نسب با اشاره به وضعیت ایمنی مدارس استان کرمان تصریح کرد: مدارسی که از دهه 70 به بعد ساخته شده ایمن و استاندارد هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

35 درصد مدارس استان کرمان ناایمن هستند

35 درصد مدارس استان کرمان ناایمن هستند