مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 آذر 1398 ساعت 07:502019-11-27فناوري

مشکل اینترنت مخابرات و انتظار طولانی 2020


اگرچه اتصال به اینترنت در بیشتر نقاط کشور مجددا برقرار شده است، اما برخی افراد که از اینترنت مخابرات استفاده می کنند، هنوز در دریافت خدمات دچار مشکل هستند و در تماس با پشتیبانی مخابرات (2020) نیز باید دقایق زیادی در انتظار باشند که بعضا اعلام شده که پشتیبانی هم پاسخگو نیست.

- اگرچه اتصال به اینترنت در بیشتر نقاط کشور مجددا برقرار شده است، اما برخی افراد که از اینترنت مخابرات استفاده می کنند، هنوز در دریافت خدمات دچار مشکل هستند و در تماس با پشتیبانی مخابرات (2020) نیز باید دقایق زیادی در انتظار باشند که بعضا اعلام شده که پشتیبانی هم پاسخگو نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرکت مخابرات ایران یکی از پرکاربرترین شرکت های ارائه دهنده خدمات مخابراتی به شمار می رود.

اگرچه در ارائه خدمات اینترنتی، مخابرات جزء اولین شرکت ها بود، اما به مرور زمان و با حضور شرکت های FCP و خدمات متفاوت، رقابت در دست این شرکت ها قرار گرفت و مخابرات در حوزه خدمات مطلوب اینترنتی برای کاربران، به نوعی بازی را به شرکت های دیگر واگذار کرد.

اتصال ایران به شبکه جهانی اینترنت از شنبه شب (25 آبان)، به دلیل ناآرامی های ایجادشده در پی اجرای طرح اصلاح و سهمیه بندی بنزین و به منظور جلوگیری از امکان سوءاستفاده های احتمالی از این ابزار ارتباطی قطع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل اینترنت مخابرات و انتظار طولانی 2020

مشکل اینترنت مخابرات و انتظار طولانی 2020