رشد قابل توجه شرکت رجا در ارائه خدمات مسافریشرکت حمل ونقل ریلی رجا با کسب امتیاز 81/2 در بخش ارائه خدمات در مقایسه با دو دوره مشابه در تابستان سال های 96 و 97، رشد چشمگیری داشته است. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از رجا؛ در یازدهمین دوره ارزیابی متوالی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از حوزه ها و بخش های مختلف شرکت رجا از جمله راهبری، فنی، برنامه ریزی و نظارت بر سیر قطار ها و حوزه عملکردی، با رشد قابل توجه در بخش های یاد شده به ویژه در حوزه ارائه خدمات، امتیاز 81/2 را به دست آورد. در بررسی و ارزیابی های انجام شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در تابستان 98، شرکت رجا در حوزه راهبری با عدد 81/2، در مجموع نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد قابل توجهی داشته است. براساس ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از عملکرد راهبران، پیمانکاران و شرکای رجا، شرکت راهبری سیمرغ آهنین با کسب امتیاز 87/3 رتبه نخست این ارزیابی را به خود اختصاص داد. همچنین دیگر شرکت راهبری طرف قرارداد با رجا شامل نگین رز خراسان با امتیاز 87/1 در رتبه دوم، و راهیان عصر دایا با امتیاز 85/8 رتبه سوم را به دست آوردند. براین اساس و در حوزه راهبری قطار های حومه ای نیز شرکت راهیان عصر دایا با امتیاز 83/6 رتبه نخست را کسب کرد و شرکت های نیرو صنعت روزبه با امتیاز 82/9 و سام اندیشان ریلی با امتیاز 64/8 رتبه های د برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |