مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 آذر 1398 ساعت 07:552019-11-27اقتصادي

رشد قابل توجه شرکت رجا در ارائه خدمات مسافری


شرکت حمل ونقل ریلی رجا با کسب امتیاز 81/2 در بخش ارائه خدمات در مقایسه با دو دوره مشابه در تابستان سال های 96 و 97، رشد چشمگیری داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از رجا؛ در یازدهمین دوره ارزیابی متوالی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از حوزه ها و بخش های مختلف شرکت رجا از جمله راهبری، فنی، برنامه ریزی و نظارت بر سیر قطار ها و حوزه عملکردی، با رشد قابل توجه در بخش های یاد شده به ویژه در حوزه ارائه خدمات، امتیاز 81/2 را به دست آورد.

در بررسی و ارزیابی های انجام شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در تابستان 98، شرکت رجا در حوزه راهبری با عدد 81/2، در مجموع نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد قابل توجهی داشته است.

براساس ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از عملکرد راهبران، پیمانکاران و شرکای رجا، شرکت راهبری سیمرغ آهنین با کسب امتیاز 87/3 رتبه نخست این ارزیابی را به خود اختصاص داد.

همچنین دیگر شرکت راهبری طرف قرارداد با رجا شامل نگین رز خراسان با امتیاز 87/1 در رتبه دوم، و راهیان عصر دایا با امتیاز 85/8 رتبه سوم را به دست آوردند.

براین اساس و در حوزه راهبری قطار های حومه ای نیز شرکت راهیان عصر دایا با امتیاز 83/6 رتبه نخست را کسب کرد و شرکت های نیرو صنعت روزبه با امتیاز 82/9 و سام اندیشان ریلی با امتیاز 64/8 رتبه های د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد قابل توجه شرکت رجا در ارائه خدمات مسافری

رشد قابل توجه شرکت رجا در ارائه خدمات مسافری