مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 آذر 1398 ساعت 08:002019-11-27اجتماعي

مانور زلزله ای که آسیب های یک مدرسه را در فردوس بر ملاء کرد


اجرای مانور ایمنی و زلزله در یکی از هنرستان های فردوس مسئولان را هوشیار کرد که این ساختمان سه طبقه خروجی اضطراری ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مانور زلزله و ایمنی امروز صبح چهارشنبه همزمان با سایر مدارس در هنرستان فنی و حرفه ای کاظمی با حضور دستگاههای اجرایی ذیربط ، فرماندار و سایر مدیران شهرستان فردوس برگزارشد.

در این مانور پس از وقوع زلزله فرضی هنرجویان بر اساس آموزشهایی که دیده بودند با پناه گیری در نقاط امن پس از پایان زلزله ساختمان سه طبقه این مدرسه را از طریق راه پله با احتیاط لازم پایین آمده و در مکانهای امن مستقر شدند.

در ادامه نیروهای امدادی مانند: هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی و نیروهای بخش پزشکی شروع به امداد رسانی به حادثه دیدگان، مجروحان و مصدومان کردند و آتش نشانی نسبت به خاموش کردن آتش سوزی اقدام کرد.

برپایی چادرهای امدادی جهت مصدومان، مجروحان و افرادی که پناهی نداشتند از دیگر برنامه های این مانور بود که با موفقیت انجام شد.

اما در این مانورآنچه در ابتدا توجه رییس شورای اسلامی شهر فردوس را به خود جلب و به عنوان آسیب مهمی بر ملاء شد نبود خروجی اضطراری برای این مدرسه بود.

حسین اکبری در پایان این مانور در جمع دانش آموزان و مسئولان فردوس با بیان اینکه نوسازی مدارس باید در مدارس بیشتر ازیک طبقه حتما راه پله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور زلزله ای که آسیب های یک مدرسه را در فردوس بر ملاء کرد

مانور زلزله ای که آسیب های یک مدرسه را در فردوس بر ملاء کرد