مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 آذر 1398 ساعت 08:152019-11-27ورزشي

پهلوان زاده: برخی شطرنجبازان درآمد میلیاردی در سال دارند


رییس فدراسیون شطرنج با اشاره به رنکینگ جهانی و جایگاه بیستمی ایران اینگونه پیش بینی کرد که تا دو سال آینده ایران می تواند جزو 10 کشور برتر جهان شده و حتی جایگاهی تک رقمی به دست بیاورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهرداد پهلوان زاده در نشست خبری فدراسیون شطرنج که امروز چهارشنبه در محل این فدراسیون برگزار شد در مورد هجدهمین دوره مسابقات باشگاهی که در جریان است و دیگر مسائل مربوط به شطرنج توضیح داد.

وی با یادآوری اینکه هجدهمین دوره رقابت های قهرمانی تیم ها و باشگاه های برتر کشور با نام جام اندیشمندان در تهران در جریان است، گفت: مسابقات از شنبه با حضور 10 تیم آغاز شد و پس از 9 دور رقابت تیم ها فردا با برگزاری مراسم اختتامیه به پایان می رسد.

پهلوان زاده ادامه داد: پیش از این مسابقات به صورت لیگ و در تمام استان ها برگزار می شد اما امسال برای نخستین بار اقدام به برگزاری متمرکز آن کردیم که اتفاقا با استقبال بهتر تیم ها همراه بود به خصوص که برگزاری مسابقات به صورت متمرکز باعث می شود تیم ها هزینه کمتری برای رفت و آمد داشته باشند.

رییس فدراسیون شطرنج با اشاره به حضور تیم های صاحب نام مانند پرسپولیس، سایپا و ذوب آهن در مسابقات باشگاهی این رشته خاطرنشان کرد: خوشحالم امسال مسابقات سر وسامان بهتری پیدا کرده است، امیدوارم در ماه های آینده بتو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پهلوان زاده: برخی شطرنجبازان درآمد میلیاردی در سال دارند

پهلوان زاده: برخی شطرنجبازان درآمد میلیاردی در سال دارند