مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 آذر 1398 ساعت 08:152019-11-27اقتصادي

پیش بینی برداشت بیش از یک میلیون و 730 هزار تن ذرت در خوزستان


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: پیش بینی می شود که امسال بتوانیم از سطح مزارع استان بیش از یک میلیون و 730 هزار تن ذرت تابستانه برداشت و روانه بازار کنیم.

- ایسنا/خوزستان معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: پیش بینی می شود که امسال بتوانیم از سطح مزارع استان بیش از یک میلیون و 730 هزار تن ذرت تابستانه برداشت و روانه بازار کنیم.

محمد قاسمی نژاد در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به این که روند برداشت ذرت تابستانه از روزهای پایانی آبان ماه در استان آغاز شده است، اظهارکرد: برداشت در سطح 45 هزار هکتار ذرت دانه ای و 25 هزار هکتار ذرت علوفه ای از سطح مزارع استان آغاز شده است و در این زمینه روند برداشت ادامه دارد.

وی افزود: تاکنون حدود یک هزار و 700 تن ذرت دانه ای از سطح مزارع استان برداشت و با قیمت 160 هزار ریال به کارخانه های ذرت خشک کن تحویل داده شده است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان تصریح کرد: پیش بینی می شود از کل سطح زیر کشت ذرت تابستانه استان حدود 330 هزار تن ذرت دانه ای و یک میلیون و 400 هزار تن ذرت علوفه ای برداشت شود و این میزان تولید، یک عملکرد مناسب و مطلوب به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی برداشت بیش از یک میلیون و 730 هزار تن ذرت در خوزستان

پیش بینی برداشت بیش از یک میلیون و 730 هزار تن ذرت در خوزستان