مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 آذر 1398 ساعت 10:302019-11-27اقتصادي

راهنمای خرید دکوراسیون و کاغذ دیواری پذیرایی کوچک


یکی از تغییرات چشمگیری که حتی با هزینه ی کم نیز در خانه ها قابل اجرا می باشد، استفاده از کاغذ دیواری در قسمت پذیرایی و اتاق خواب و سایر قسمت های منازل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام آف دکور، با توجه به تنوع سلیقه ی مشتری ها و بازار، طراحان و تولیدکنندگان انواع مختلف کاغذ دیواری ها را طراحی و تولید کرده اند و با توجه به نوع کاربرد می توانید نمونه دلخواه را انتخاب و خریداری کنید.

طرح های مختلف کاغذ دیواری ها با قیمت های مختلف در بازار موجود است و باید قبل از خرید آنها سبک خانه و بودجه ی خود را تعیین کنید و سپس اقدام به خرید کاغذ دیواری پذیرایی کنید.

در سالهای خیلی قبل از کاغذ دیواری در خانه ها استفاده می شد و برای چند سالی استفاده از آنها از دور خارج شد و در چند سال اخیر مجددا در بین مردم محبوبیت زیادی پیدا کرده اند.

بعضی از کاغذ دیواری ها طوری طراحی شده اند که با استفاده از آنها می توانید سقف خانه های کوچک و نقلی را بلندتر نشان دهید و باعث شوید خانه بزرگتر و دلبازتر بنظر برسد.

برخی از کاغذ دیواری ها قابلیت شستشو هم دارند و کار را برای نظافت بسیار آسان می کنند، زیرا دیوارهای گچی بعد از مدتی تیره می شوند و جذابیت اولیه خود را از دست می دهند و تمیز کردن آنها نیازمند گچ کاری دوباره یا رنگ کاری ساختمان بود، اما کاغذ دیواری های قاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهنمای خرید دکوراسیون و کاغذ دیواری پذیرایی کوچک

راهنمای خرید دکوراسیون و کاغذ دیواری پذیرایی کوچک