مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 آذر 1398 ساعت 10:452019-11-27سياسي

ضبط و تولید تلاوت ها و برنامه های آموزشی بقاع متبرکه


 جواد شیخ اکبری، مدیر شبکه قرآن سیما در دیدار با مهدی قره شیخلو، رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف ضبط و تولید تلاوت ها و برنامه های آموزشی بقاع متبرکه را در دستور کار شبکه قرآن قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جواد شیخ اکبری، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با حضور در مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف با مهدی قره شیخلو، رییس جدید مرکز درباره مباحثی همچون تولیدات رسانه ای، همکاری جهت پوشش مسابقات بین المللی سال آینده، حوزه های آموزش و کودک و نوجوان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار قره شیخلو با بیان اینکه اولویت مرکز امور قرآنی، مسابقات بین المللی قرآن کریم است، گفت: برای نخستین بار و با دعوت از 150 فعال قرآنی این مسابقات در گروه ها و بخش های مختلف به صورت ویژه بررسی خواهد شد.

رییس مرکز امور قرآنی، همیاری و کمک شبکه قرآن و معارف سیما در برگزاری هرچه بهتر مسابقات بین المللی قرآن را مهم دانست و عنوان کرد: با توجه به اینکه این شبکه ریاست شورای معارف سیما را نیز برعهده دارد درخواست داریم از ظرفیت دیگر شبکه های تلویزیون نیز برای این مسابقات استفاده شود.

جواد شیخ اکبری مدیر شبکه قرآن و معارف سیما نیز با اعلام آمادگی این شبکه به جهت همکاری با مرکز امور قرآنی به خصوص بحث مسابقات قرآن گفت: در حوزه های مختلف و در 3 دوره زمانی قبل، حین و بعد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضبط و تولید تلاوت ها و برنامه های آموزشی بقاع متبرکه

ضبط و تولید تلاوت ها و برنامه های آموزشی بقاع متبرکه