مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 آذر 1398 ساعت 10:462019-11-27سياسي

طرح توسعه امامزاده حسین قزوین(ع) بازنگری و اولویت بندی شود


ضمن بازنگری در طرح توسعه امامزاده حسین(ع) با اولویت بندی و استفاده از همه ظرفیت ها این طرح مهم باید با سرعت بیشتری عملیاتی شود.

- قزوین- استاندار قزوین گفت: ضمن بازنگری در طرح توسعه امامزاده حسین(ع) با اولویت بندی و استفاده از همه ظرفیت ها این طرح مهم باید با سرعت بیشتری عملیاتی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ستاد بازآفرینی شهری روز چهارشنبه با حضور سید محمد پژمان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری، جمالی پور استاندار، سیده حمیده زرآبادی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی، معاونان استاندار و مدیران دستگاههای اجرایی در استانداری قزوین برگزار شد.

هدایت الله جمالی پور در این جلسه اظهارداشت: طرح بازآفرینی از مطالبات رییس جمهور است و دستگاهها موظف شده اند کمک کنند تا طرح به سرانجام برسد.

وی بیان کرد: استان قزوبن در اجرای این طرح پیشرو بوده و چند محله انتخاب شده تا بازآفرینی محلات قدیمی احیا شود که محلات سردار، پنبه ریسه، هادی آباد و امامزاده حسین در اولویت است.

استاندار قزوین تصریح کرد: محله هادی آباد می تواند آسیب های اجتماعی بدنبال داشته باشد لذا بهتر است در اجرای طرح این محله در اولویت باشد که در این راستا 10 میلیارد تومان برای تملک هادی آباد اختصاص داده شده که 80 درصد از بناها تملک شده و کمک می کنیم تا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح توسعه امامزاده حسین قزوین(ع) بازنگری و اولویت بندی شود

طرح توسعه امامزاده حسین قزوین(ع) بازنگری و اولویت بندی شود