مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 آذر 1398 ساعت 11:262019-11-27سياسي

استان قزوین 1438 هکتار بافت فرسوده دارد


مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: در استان قزوین بیش از 1438 هکتار بافت فرسوده داریم که 405 هکتار آن در شهر قزوین قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ستاد بازآفرینی شهری روز چهارشنبه با حضور سید محمد پژمان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری، جمالی پور استاندار، سیده حمیده زرآبادی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی، معاونان استاندار و مدیران دستگاههای اجرایی در استانداری قزوین برگزار شد.

ابراهیم مبارک قدم در این جلسه اظهارداشت: در استان قزوین با روند مهاجرت روبرو هستیم و امسال حدود 1072 نفر از استان خارج شده اند و یک سری مهاجرت درون شهرستانی هم داریم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین بیان کرد: با داشتن 1.

6درصد جمعیت کشور و اولین شهر صنعتی یک استان دانشگاهی هستیم و با ثبت 1300 اثر تاریخی و باغستان از ظرفیت گردشگری خوبی برخورداریم و پایتخت خوشنویسی کشور هستیم.

وی اضافه کرد: از مجموع 25 شهر استان در 13 شهر دارای بافت فرسوده هستیم و در مجموع 1438 هکتار بافت ناکارآمد داریم که برخی دارای بافت فرسوده میانی، برخی بافت با منشا روستایی دارند.

مبارک قدم یادآورشد: در حوزه سکونت گاه غیر رسمی تقریبا زیر 20 درصد مساحت شهری دارای بافت ناکارآمد است که 15 درصد خانوار شهری معادل 31 هزار خانوار در بافت ناکارآمد سکونت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان قزوین 1438 هکتار بافت فرسوده دارد

استان قزوین 1438 هکتار بافت فرسوده دارد