مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 آذر 1398 ساعت 12:052019-11-27سياسي

اسلحه تحریم خالی از فشنگ شده است/ «سایه جنگ» با اقتدار نظامی کشور به زباله دان رفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در همایش امنیت و اقتدار که به مناسبت هفته بسیج در مسجد مدرسه علمیه معصومیه برگزار شد، با اشاره به افزایش رجزخوانی های آمریکا و طرح بحث حمله نظامی و اعزام هواپیما به خلیج فارس از سوی جان بولتون از اوایل امسال اظهار کرد: به دنبال همین مسائل، فشارهای اقتصادی هم در کنار سایه جنگ بر کشور افزایش یافت و موجب شد مسوولان به بحث مذاکرات تاکید کنند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص ضربه های اقتصادی دشمن و عدم تلاش مسئولین در این زمینه، تصریح کرد: به همین خاطر رهبری تصمیمات قاطعی را در خصوص اینکه مقاومت، سیاست اساسی نظام است ابلاغ کردند و امروز به جایی رسیدیم که دشمن گوشه گیر شده است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران، بحث جنگ نظامی آمریکا علیه ایران را اقدام و بحثی پوچ و بی ارزش عنوان کرد و افزود: دشمنی دشمنان نظام اسلامی تمامی ندارد و همین که در مقابل ساقط شدن پهپاد امریکایی در کشورمان، آمریکا اقدامی انجام نداد، مشخص شد طرح بحث جنگ پوچ و بی اساس بوده است.

آگاهی ملت ایران فتنه اخیر را بی اثر کرد وی با بیان اینکه بصیرت، ولایتمداری و آگاهی ملت ایران فتنه اخیر را بی اثر کرد، گفت: انقلاب اسلامی در 40 سال اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلحه تحریم خالی از فشنگ شده است/ «سایه جنگ» با اقتدار نظامی کشور به زباله دان رفت

اسلحه تحریم خالی از فشنگ شده است/ «سایه جنگ» با اقتدار نظامی کشور به زباله دان رفت