مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 آذر 1398 ساعت 12:302019-11-27اقتصادي

کشف 24مورد حفاری غیرمجاز در اردبیل


مدیر کل میراث فرهنگی استان اردبیل از کشف 24مورد حفاری غیر مجاز در سال جاری خبرداد - ایسنا/اردبیل مدیر کل میراث فرهنگی استان اردبیل از کشف 24مورد حفاری غیر مجاز در سال جاری خبرداد نادر فلاحی قبل از ظهر امروز با اعلام این خبر افزود: امسال 24 مورد حفاری غیرمجاز در استان کشف شده است، این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته تعداد حفاری غیرمجاز 19 مورد بود.

وی با بیان اینکه تعداد پرونده های تشکیل شده نیز از 21 مورد به 28 مورد افزایش یافته است، افزود: کشف و توقیف ادوات حفاری نیز از 3 مورد به 13 مورد رسیده است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان با بیان اینکه کشف اشیا نیز از 3 مورد به 100 مورد رسیده است، اظهار کرد: در 8 ماهه سال گذشته 58 نفر حفار غیرمجاز دستگیر شده بود و در مدت مشابه سال جاری این رقم به 107 مورد افزایش یافته است.

به گفته فلاحی دلیل افزایش دستگیری ها همکاری و مشارکت مردم و نهادهای انتظامی و امنیتی است تا جایی که اخبار مردمی موثر در کشف جرم از 15 مورد به 47 مورد رسیده است.

وی ادامه داد: یگان حفاظت میراث فرهنگی استان با جلب مشارکت عموم مردم و تعامل سازنده با پاسگاه ها و فرماندهی انتظامی در شهرستان ها توانسته به این توفیقات دست یابد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: صیانت از میراث فرهنگی نیازمند مشارکت مستمر مردم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 24مورد حفاری غیرمجاز در اردبیل

کشف 24مورد حفاری غیرمجاز در اردبیل