مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 آذر 1398 ساعت 13:102019-11-27اقتصادي

تلاش برای توجه بیشتر معماران به حفظ طبیعت در ساختمان سازی


معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران، در اختتامیه چهارمین همایش و نمایشگاه ساختمان پایدار و مصرف بهینه انرژی، بر توجه بیشتر معماران به حفظ طبیعت در ساختمان سازی اشاره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اختتامیه چهارمین همایش و نمایشگاه ساختمان پایدار و مصرف بهینه انرژی با حضور پیروز حناچی شهردار تهران، محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران، عبدالرضا گلپایگانی معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران، محمد شکرچی زاده رییس مرکز تحقیقات وزارت راه، مسکن و شهرسازی، فرج الله رجبی رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، محسن دلاویز مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت و فرزانه صادق مالواجرد معاون شهرسازی و معماری وزرات راه و شهرسازی آغاز شد.

بر اساس این گزارش عبدالرضا گلپایگانی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران در مراسم افتتاحیه چهارمین همایش و نمایشگاه (ساختمان پایدار، مصرف بهینه انرژی) با اشاره به برگزاری این همایش گفت: طی چند روز گذشته در همایش ساختمان پایدار و مصرف بهینه انرژی بر موضوع پایدار سازی ساختمان ها و هم گام سازی آنها با طبیعت تاکید ویژه ای شد.

وی افزود: پنل های مشخصی در کارگاه های این همایش برگزار شد در آنها بر مبحث اصول ساخت و مصرف بهینه انرژی ساختمان تاکید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای توجه بیشتر معماران به حفظ طبیعت در ساختمان سازی

تلاش برای توجه بیشتر معماران به حفظ طبیعت در ساختمان سازی