مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 آذر 1398 ساعت 13:402019-11-27سياسي

لیستی از املاک و مستغلات شهرداری همدان تهیه شود


رییس شورای شهر همدان با بیان اینکه باید لیستی از املاک و مستغلات شهرداری همدان تهیه شود، گفت: هزینه های شهرداری همدان باید کاهش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کامران گردان ظهر چهارشنبه در پنجاه و نهمین جلسه صحن شورای شهر همدان خطاب به معاون شهردار همدان گفت: اعضای شورای شهر همدان درخواست دارند تا شهرداری هزینه ها را کاهش دهد و به گونه ای عمل کند که بودجه خدمات شهری افزایش نداشته باشد.

کامران گردان در ادامه اظهار داشت: باید لیستی از املاک و مستغلات شهرداری تهیه شود تا اگر ملک معارضی دارد یا هنوز سند به نام شهرداری انتقال داده نشده است، اقدامات لازم انجام شود.

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای شهر همدان نیز گرامیداشت هفته بسیج، گفت: امام خمینی(ره) با تفکر بسیجی، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و در جنگ 8 ساله نیز با تکیه بر این تفکر، امور را پیش برد.

اکبر کاوسی امید افزود: بسیجیان پس از دفاع مقدس در عرصه جهاد سازندگی و دیگر عرصه ها با تمام توان حضور یافته و توانستند رتبه های نخست و برتر جهان را در بخش هایی مانند سلول های بنیادین، نانو، هسته ای و غیره به دست آورند.

وی با بیان اینکه بسیجیان در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه امنیت نیز نقش اثرگذاری ایفا کردند، اظهار داشت: در جنگ نابرابر همراه با مجاهدت تمامی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیستی از املاک و مستغلات شهرداری همدان تهیه شود

لیستی از املاک و مستغلات شهرداری همدان تهیه شود