مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 آذر 1398 ساعت 13:452019-11-27اقتصادي

تفاهم بر سر عرضه نفت در تالار بورس کیش


مدیرعامل بورس انرژی ایران در نشستی با معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش، با عرضه محصولات این بازار در رینگ صادراتی تالار بورس کیش موافقت کرد.

- و به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد کیش ناصر آخوندی معاون اقتصادی و سرمایه گذاری این سازمان، پس از برگزاری یازدهمین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری کشور و ششمین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی در کیش، پتانسیل های سازمان منطقه آزاد کیش را تشریح کرد.

آخوندی با اشاره به فعالیت مؤثر تالار بورس کیش در زمینه داد و ستد سهام و عرضه کالاهای صادراتی بورس کالای ایران، خواستار عرضه محصولات صادراتی بورس انرژی در تالار کیش شد.

وی همچنین تأمین مالی از طریق بازار سرمایه، برای تکمیل پروژه های حاکمیتی سازمان منطقه آزاد کیش و پروژه های بخش خصوصی را از برنامه های مهم در دست اقدام برشمرد و افزود: شفاف سازی، اتمام به موقع پروژه ها، هدایت نقدینگی سرگردان جامعه به سمت تولید و ارائه خدمات، بهای تمام شده واقعی، نظارت بر روند پیشرفت فیزیکی و ریالی از مهم ترین ویژگی های حرکت در مسیر بازار سرمایه است که ما با جدیت تمام در این مسیر گام برمی داریم.

سید علی حسینی مدیرعامل بورس انرژی ایران نیز در این نشست با موافقت با عرضه محصولات صادراتی بورس انرژی در رینگ صادراتی تالار بورس کیش از پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم بر سر عرضه نفت در تالار بورس کیش

تفاهم بر سر عرضه نفت در تالار بورس کیش