مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 آذر 1398 ساعت 14:252019-11-27پزشكي

2500 تخت تا پایان دولت تدبیر و امید به بیمارستان های کشور اضافه می شود


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تا قبل از دولت تدبیر و امید و در طول تاریخ کهن آذربایجان، 3500 تخت بیمارستانی ایجاد شده بود که تا پایان دولت تدبیر و امید، - ایسنا/آذربایجان شرقی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تا قبل از دولت تدبیر و امید و در طول تاریخ کهن آذربایجان، 3500 تخت بیمارستانی ایجاد شده بود که تا پایان دولت تدبیر و امید، 2500 تخت به بیمارستان های کشور اضافه شده و تعداد تخت های بیمارستانی این استان به بیش از شش هزار تخت می رسد.

دکتر سعید نمکی در آیین افتتاح پروژه های بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز اظهار کرد: هر هفته 50 پروژه بزرگ و کوچک در سراسر کشور آماده افتتاح خواهیم داشت و 66 بیمارستان نسبتا بزرگ به خصوص در نقاط محروم و کم تر توسعه یافته کشور، آماده بهره برداری است.

وی افزود: مجموعه حاضر که به دستور ریاست جمهوری، به بهره برداری می رسد، مجموعه اورژانس بیمارستان امام رضا (ع) است که با 11 هزار متر مربع زیر بنا شامل بخش های اورژانس داخلی، اطفال، جراحی، فوق تخصصی، کلینیک ویژه و مرکز غربالگری سرطان بوده و با محاسبه معادل دلار 4200 تومان، حدود 90 میلیارد تومان برای آن اعتبار صرف شده است.

نمکی با اشاره به دیگر پروژه به بهره برداری رسیده دانشگاه علوم پزشکی تبریز، گفت: افتتاح 20 مرکز جامعه سلامت در 11 شهرستان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2500 تخت تا پایان دولت تدبیر و امید به بیمارستان های کشور اضافه می شود

2500 تخت تا پایان دولت تدبیر و امید به بیمارستان های کشور اضافه می شود