مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 آذر 1398 ساعت 14:452019-11-27سياسي

مدیریت شهری برای افزایش بهره وری نیازمند چابک سازی است


برای افزایش و بهبود بهره وری در مدیریت شهری نیازمند چابک سازی و اصلاح فرایندها و ساختارهای سازمانی هستیم، ماموریتی که شورای پنجم به شهرداری تهران داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن هاشمی، در همایش بهره وری در مدیریت شهری، اظهار داشت: در ادبیات علم مدیریت، مدیریت بهره ور از دو خصوصیت برخوردار است، کارایی و اثربخشی: کارایی به معنای درست انجام دادن کار و اثربخشی به معنای کار درست انجام دادن است.

رییس شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه برای داشتن مدیریتی بهره ور ابتدا باید کار درست، پروژه درست و تصمیم درست را در بعنوان اولویت انتخاب کنیم افزود: در مرحله دوم آن کار را به درستی یعنی در زمان ومکان مناسب و باهزینه مناسب انجام دهیم.

وی ادامه داد: حالا برای پاسخ به این پرسش که مدیریت شهری بهره ور هست یا خیر باید ببنیم که آیا تصمیمات و اولویت های مدیریت شهری، اثربخش و کارآمد بوده است یا نه؟ هاشمی خاطر نشان ساخت: اینکه به جای الگو گرفتن از توسعه مبتنی برحمل ونقل عمومی، بدنبال الگوی خودرو محوری در توسعه زیرساخت شهری بوده ایم و منابع آن را از طریق واگذاری تراکم و شهرفروشی تامین کرده ایم، آیا تصمیمی اثر بخش یعنی اولویت دار و صحیح بوده است؟ برج میلاد، پل صدر و بسیاری از پروژه های شهری نشان می دهد که ما دچار فقدان اثربخشی در مدیریت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت شهری برای افزایش بهره وری نیازمند چابک سازی است

مدیریت شهری برای افزایش بهره وری نیازمند چابک سازی است