مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 آذر 1398 ساعت 15:052019-11-27بين الملل

اعلام حمایت اردوغان از دولت عراق


رییس جمهور ترکیه در تماس تلفنی با نخست وزیر عراق بر حمایت خود از وحدت و ثبات عراق و تلاش های بغداد برای رفع مطالبات تظاهرات کنندگان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه روز چهارشنبه در گفت وگوی تلفنی با عادل عبدالمهدی نخست وزیر عراق بر وحدت این کشور و اهمیت اعمال قانون تاکید کرد.

دفتر نخست وزیری عراق در این خصوص بیانیه ای را صادر و در آن اعلام کرد که دو طرف درباره روابط دو کشور و همکاری در زمینه های مشترک و مبارزه با تروریسم بحث و تبادل نظر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازآناتولی، در این بیانیه آمده که رییس جمهور ترکیه بر حمایتش از وحدت عراق و ثبات این کشور و گسترش روابط با ترکیه در زمینه های مختلف و همچنین تلاش های بغداد برای پاسخگویی به مطالبات تظاهرات کنندگان تاکید کرد .

دفتر نخست وزیری عراق افزود: عبدالمهدی در این تماس تلفنی، اوضاع کنونی عراق از جمله تظاهرات مسالمت آمیز و اسلوب تعامل با آن و تفاوت بین اعتراضات مسالمت آمیز و اقدامات مخربی گروهی از خشونت طلبان و آشوب گران را تشریح کرد .

بر اساس این گزارش، اردوغان نیز از صبر و درایت دولت عراق در تعامل با رویدادهای کنونی عراق و اهمیت اعمال قانون و گوش دادن به مطالبات ملت این کشور تمجید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام حمایت اردوغان از دولت عراق

اعلام حمایت اردوغان از دولت عراق