مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 آذر 1398 ساعت 16:002019-11-27سياسي

رییس جمهور:تلاش می کنیم دریاچه ارومیه به مرکز با ثبات گردشگری و درمان تبدیل شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسن روحانی در نشست خبری پایان سفر به آذربایجان شرقی، با بیان اینکه از ابتدای دولت، این پنجمین بار است که در تبریز حضور می یابم، - رییس جمهور در واکنش به ورود آلودگی به رود ارس از بخش ارمنستان گفت: در هر جلسه ای و هر وقت مقامات ارمنستان را دیدیم مسأله آلودگی رودخانه را گوشزد کردیم؛ اما اختلافاتی در مورد منشأ آلودگی وجود دارد که در دست پیگیری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسن روحانی در نشست خبری پایان سفر به آذربایجان شرقی، با بیان اینکه از ابتدای دولت، این پنجمین بار است که در تبریز حضور می یابم، اظهار داشت: هدف از این سفر، بازدید از مناطق زلزله زده و بررسی روند بازسازی بود تا برای تسریع در تحقق خواسته های مردم دستورات لازم صادر شود.

وی با اشاره به اینکه قرار بود هم به میانه و هم به سراب برویم، ولی وضعیت هوا اجازه سفر به این شهر را نداد، افزود: مسولین تلاش زیادی در مناطق زلزله زده کردند و مردم از خدمات راضی بودند، ولی مردم در این دیدار ها بر تسریع ساخت منازل تاکید داشتند.

رییس جمهور با تاکید بر اینکه همه چیز برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله زده محیا است، اظهار کرد: دولت در این زلزله بعد از 48 ساعت بودجه را تصویب کرد و در 72 ساعت واریز کرد که یکی از اقدامات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور:تلاش می کنیم دریاچه ارومیه به مرکز با ثبات گردشگری و درمان تبدیل شود

رییس جمهور:تلاش می کنیم دریاچه ارومیه به مرکز با ثبات گردشگری و درمان تبدیل شود