مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 آذر 1398 ساعت 16:102019-11-27اقتصادي

اشتغالزایی 900 نفری با اجرای طرح های کشاورزی در آذربایجان شرقی


معاون امور باغبانی وزیر جهاد کشاورزی از ایجاد اشتغال برای 900 نفر با افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح های ‏کشاورزی در آذربایجان شرقی خبر داد.

‏ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدعلی طهماسبی عصر چهارشنبه در مراسم افتتاح طرح های کشاورزی آذربایجان شرقی که به صورت ویدیو کنفرانسی توسط رییس جمهور انجام شد، گفت: در این سفر، تعداد 46 پروژه مهم تولیدی و عمرانی در بخش های آب و خاک، صنایع تبدیلی و گلخانه ای با اعتبار 600 میلیارد تومان از محل منابع عمومی، بانک ها و سرمایه گذاری بخش خصوصی به بهره برداری رسیده و یا عملیات اجرایی آن ها آغاز می شود.

وی ادامه داد: این طرح ها برای 900 نفر اشتغال زایی خواهد شد.

طهماسبی با اشاره ای به جزییات این پروژه ها گفت: آغاز عملیات اجرایی و تکمیل سه واحد تولیدات گلخانه ای در سه شهرستان، با اعتبار 310 میلیارد تومان از جمله این پروژه ها است که با بهره برداری از آن ها، 13 هزار تن به میزان تولیدات گلخانه ای افزوده می شود.

معاون امور باغبانی وزیر جهاد کشاورزی افزود: همچنین یک واحد گلخانه ای مدرن با اشتغالزایی 360 نفر در منطقه آزاد ارس در یک ماه آینده آماده بهره برداری خواهد بود.

وی بهره برداری از پنج طرح صنایع غذایی با ظرفیت نگهداری 50 هزار تنی را از دیگر طرح ها دانست و گفت: با افتتاح این مجموعه ظرفیت محصولات فرآوری شده از س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغالزایی 900 نفری با اجرای طرح های کشاورزی در آذربایجان شرقی

اشتغالزایی 900 نفری با اجرای طرح های کشاورزی در آذربایجان شرقی