مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 آذر 1398 ساعت 05:252019-11-28اقتصادي

زنجان 1100 هکتار سکونتگاه غیر رسمی دارد


مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، از وجود هزار و 100 هکتار بافت فرسوده و سکونتگاه غیر رسمی در استان زنجان خبر داد.

- مسعود بیات منش در گفتگو با خبرنگار مهر از وجود هزار و 100 هکتار بافت فرسوده و سکونتگاه غیر رسمی در استان زنجان خبر داد و گفت: شرکت باز آفرینی و اداره راه و شهرسازی در ستادهای بازآفرینی وظیفه نوسازی این بافت های فرسوده را برعهده دارند.

وی اظهار کرد: برنامه ها و اهداف در دو برنامه نوسازی واحدهای مسکونی و ارتقای زیر ساخت ها و سرانه های خدماتی در بافت فرسوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، تعامل شهرداری ها در بحث نوسازی واحدهای مسکونی در بافت فرسوده را بسیار خوب اعلام کرد و گفت: در چهار شهر استان زنجان شهرداران در بحث صدور پروانه رایگان خوب عمل کردند و صدور پروانه ساختمانی در بافت فرسوده و سکونت گاه های غیر رسمی رایگان است.

بیات منش با بیان اینکه هزینه صدور پروانه ساختمانی 10 تا 20 میلیون تومان است، گفت: شهرداران صدور پروانه ساختمانی را رایگان انجام می دهند.

وی با بیان اینکه تسهیلات خوبی برای واحدهای مسکونی در بافت فرسوده و سکونت گاه های غیر رسمی پرداخت می شود، یاد آورشد: برای 2 هزار و 800 واحدمسکونی در بافت فرسوده در استان زنجان تسهیلات تا مبلغ 100 میلیون تومان برای هر واحد مسکونی پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان 1100 هکتار سکونتگاه غیر رسمی دارد

زنجان 1100 هکتار سکونتگاه غیر رسمی دارد