مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 آذر 1398 ساعت 06:202019-11-28اقتصادي

افزایش تولید روغن زیتون از سیاست های اصلی در طارم


فرماندار طارم از افزایش میزان محصول زیتون نگه داری شده برای روغن کشی خبر داد و گفت: افزایش تولید روغن زیتون از سیاست های اصلی در این شهرستان است.

- ایسنا/زنجان فرماندار طارم از افزایش میزان محصول زیتون نگه داری شده برای روغن کشی خبر داد و گفت: افزایش تولید روغن زیتون از سیاست های اصلی در این شهرستان است.

ستار صفری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به این که اتکای اقتصادی اکثر خانوارهای این شهرستان به محصول زیتون است، اظهار کرد: نتایج حاصله از فاصله بین دو سرشماری کشاورزی نشان دهنده تغییر الگوی کشت در طارم است، به گونه ای که از میزان سطح زیرکشت محصولات زراعی کاسته و شاهد افزایش سطح زیرکشت محصولات باغی به ویژه زیتون در منطقه هستیم.

این مسئول افزود: متاسفانه طی سال های گذشته، سیاست گذاری قابل اطمینان و پایداری برای اقتصاد روستایی صورت نگرفته است، افزود: خوشبختانه کشاورزان و بخش خصوصی شهرستان به سیاست گذاری در این حوزه ورود کرده اند که ما شاهد توسعه بیش از پیش کشاورزی در طارم هستیم.

فرماندار طارم با بیان اینکه زیرساخت های اساسی در این شهرستان در طول چهل سال توسط دولت ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه ایجاد شده است، گفت: کمبودها و کاستی هایی نیز در این شهرستان وجود دارد که با توجه به تقاضاهای مردمی، تلاش می شود نواقص اصلاح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تولید روغن زیتون از سیاست های اصلی در طارم

افزایش تولید روغن زیتون از سیاست های اصلی در طارم